Wissenschaftliche Konferenzbeiträge (double blind review-Verfahren)

Clauß, T./Kesting, T./Naskrent, J. (2016): Does business model innovativeness trigger customer value co-creation? The moderating role of frequency of interaction and knowledge transfer, G-Forum – 20th Annual Interdisciplinary Conference on Entrepreneurship and Innovation, Leipzig, Oktober 2016.

Clauß, T./Kesting, T./Naskrent, J. (2016): Integrating business model innovation and value co-creation: empirical results from the customers' perspective, R&D Management Conference "From Science to Society: Innovation and Value Creation", Cambridge, Juli 2016

Clauß, T./Naskrent, J./Kesting, T. (2015): The Role of Business Model Innovation as an Antecedent to Customer Co-Creation, G-Forum – 19th Annual Interdisciplinary Conference on Entrepreneurship and Innovation, Kassel, Oktober 2015.

Naskrent, J./Block, A-K. (2014): „... und raus bist du!“ - Kundenausgrenzung und ihre Wirkung auf die Markeneinstellung von Konsumenten: Eine empirische Analyse am Beispiel der Marken ABERCROMBIE & FITCH und HOLLISTER CO., Der Markentag 2014, Koblenz, September 2014.

Klumpp, M./ Naskrent, J./Hohl, N. A. D. (2014): Relevant Purchase Criteria or Basic Requirement: Customer Perspectives on Green Logistics, HICL - Hamburg International Conference of Logistics, September 2014.

Naskrent, J. (2012): Erfolgsberichterstattung von NPOs als Maßnahme zur Förderung der Fundraising-Effektivität im Rahmen der Spenderbindung: Ergebnisse der empirisch ermittelten Erfolgsfaktoren des Spenderbindungsmanagement von NPOs, 10. NPO Colloquium, Fribourg, März 2012.

Siebelt, P./Naskrent, J. (2011): Opportunismus in Verbundgruppen: Anforderungen an die Corporate Governance und die Organisation von Handelskooperationen, 1st interdisciplinary workshop on „Decentralization and Networks“, Siegen, November 2011.

Naskrent, J./Zimmermann, J. (2011): Förderung der Markenloyalität beim Spenden − Ergebnisse von Fokusgruppeninterviews für das Spenderbindungsmanagement von Nonprofit-Organisationen, Markentag in Berlin, September 2011.

Schramm-Klein, H./Zimmermann, J./Naskrent, J./Swoboda, B. (2010): Sports Sponsorship and its Influence on Consumer Brand Identification, EMAC Conference in Kopenhagen, Juni 2010.

Pocsay, S./Schramm-Klein, H./Zentes, J./Naskrent, J./Hohl, N. A. D. (2010): Concept Providing in the Wholesaling Industry: Do Structural Customer Bonds help or do they harm Competitive Advantage and Relationship Quality?, AMA Winter Conference in New Orleans, Februar 2010.

Naskrent, J./Marcussen. M. (2009): Die Erfassung des Marken-Images mit Hilfe der Collagen-Technik: Vorstellung der Methode und Anwendung am Beispiel des Deutschen Roten Kreuzes, III. Markentag Wien 2009.

Hohl, N. A. D./Naskrent, J. (2009): Das Involvement-Konstrukt: Konzeptionelle Weiterentwicklungen und Einordnung des Markeninvolvements, III. Markentag Wien 2009.

Irion, T./Naskrent, J. (2009): Fair Prices – a Utopian Illusion or Potential Reality?, 8th International Congress Marketing Trends, January 16th - 17th, Paris 2009.

Zarbafi, E. M./Naskrent, J. (2007): Ethical Conduct in Marketing – Overcoming an Alleged Oxymoron, in: Proceedings of the Global Conference on Business & Finance, San José 2007.

Naskrent, J. (2007): Faire Preisgestaltung im Handel: Darstellung einer gemeinsamen Markierung in Form eines Labels, in: Conference Proceedings II. Markentag Istanbul 2007.

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