Doktorarbeit von Prof. Dr. Julia Naskrent

438 Literaturverzeichnis Payne, A./Frow, P. (2005): A Strategic Framework for Customer Relationship Management, in: Journal of Marketing, 69. Jg., H. 4, S. 167-176. Payne, A./Frow, P. (2006): Customer Relationship Management: from Strategy to Implementa- tion, in: Journal of Marketing Management, 22. Jg., H. 1, S. 135-168. Peltier, J. W./Schibrowsky, J. A. (1995): The Direct Marketing of Charitable Causes: A Study of U.S. Fundraisers, in: Journal of Direct Marketing, 9. Jg., H. 3, S. 72-80. Peltier, J. W./Schibrowsky, J. A./Schultz, D. E. (2002): Leveraging Customer Information to Develop Sequential Communication Strategies: A Case Study of Charitable-Giving-Behavior, in: Journal of Advertising Research, 42. Jg., H. 4, S. 23-41. Pelzl, W. (1994): Non-Profit Organizations, in: Dülfer, E./Laurinkari, J. (Hrsg.): International Handbook of Cooperative Organizations, Göttingen, S. 638-640. Pepels, W. (2005): Käuferverhalten – Basiswissen für Kaufentscheidungen von Konsumenten und Organisationen, Berlin. Peter, P. J. (1979): Reliability: A Review of Psychometric Basics and Recent Marketing Prac- tices, in: Journal of Marketing Research, 16. Jg., H. 1, S. 6-17. Peter, P. J. (1981): Construct Validity: A Review of Basic Issues and Marketing Practices, in: Journal of Marketing Research, 18. Jg., H. 2, S. 133-145. Peter, S. I. (1998): Kundenbindung als Marketingziel, in: Absatzwirtschaft, 41. Jg., H. 7, S. 74- 80. Peter, S. I. (1999): Kundenbindung als Marketingziel: Identifikation und Analyse zentraler De- terminanten, 2. Aufl., Diss., Wiesbaden. Peter, T. (2007): Warum es mehr Leuchttürme braucht, in: Direkt Marketing, 43. Jg., H. 7, S. 58-61. Petermann, F. (1996): Psychologie des Vertrauens, 3. Aufl., München. Petermann, F. (1999): Vertrauen, in: Tewes, U./Wildgrube, K. (Hrsg.): Psychologie-Lexikon, 2. Aufl., Oldenburg, S. 437-438. Peters, M. (2008): UNICEF-Vorstand will geschlossen zurücktreten, http://www.mz- web.de/servlet/ContentServer?pagename=ksta/ page&atype=ksArtikel&aid=1207216138053&op enMenu=1013016724320&calledPageId=1013016724320&listid=1018881578370, Stand: 03.04.2008. Peterson, R./Wilson, W. (1992): Measuring Customer Satisfaction: Fact and Artifact, in: Jour- nal of the Academy of Marketing Science, 20. Jg., H. 1, S. 61-71. Pfadenhauer, M. (2009): Das Experteninteview: Ein Gespräch auf gleicher Augenhöhe, in: Bu- ber, R./Holzmüller, H. H. (Hrsg.): Qualitative Marktforschung: Konzepte – Methoden – Analy- sen, 2. Aufl., Wiesbaden, S. 449-462.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjY5